Додати новий коментар

11.03.18 здійснювала покупку у вашому магазині,корзину було поставлено до крайньої каси,а решта товару не поміщувалися до корзинив той час касир розкладала шоклоладки не звертаючи на нас уваги. На що товар був нами взятий в руки, а корзину відвинуто на сусідню касу. Побачивши касир не коректно висловленими в наш бік претензіями, та переходячи на особистісними приниженнями продовжувала конфлікт,на що охорона підключився і також з неповажливим тоном зверталася. На питання, як звертатися до касира по імені,звернення було відхиленно та проігноровано зі словами "Я не зобов'язана вам говорити".
Так як я було пастійним вашим споживачем, таке ставлення мене досить пригнітило. В мене є велике бажання,щоб хазяйка пані Ілона вирішила цю конфліктну ситуацію!

Total votes: 160