Супермаркет "Копілка" (СПД Каптановська)

Адреса:

  • вул. Т. Шевченко, 167

Телефон: 

  • (4737) 5-31-21
Категорія: 

Коментарі

Нравиться больше,чем любой другой супермаркет в городе! Не смотря на небольшую площадь,достаточно широкий ассортимент продуктов. Очень хороший и отзывчивый персонал и без "сюрпризов" на кассе.

Total votes: 580

Дуже задоволена обслуговуванням в магазині, я діабетик тому консультації потребую по кожному товару, продавець Аня завжди підкаже скільки калорій у тому чи іншому продукті і підкаже що краще взять.Подобається великий асортимент товарів, особливо італійських,я жила 7 років в Італії тому рада побачити якісний продукт у Золотоноші і за хорошими цінами.

Total votes: 628

Шановна Юліє! Чи не цікавились чому зняли з продажу надзвичайно корисний для діабетиків і не тільки, хліб "Зерновий"? http://kyivhlib.com.ua/ukr/products/categories/hlib/?p_id=13 Дуже прикро що не можна знайти тепер у нас цього хліба в продажу.

Total votes: 582

Найкращий магазин у місті - це точно, невеличка площа на якій є усе, хотілося, аби й знижка була накопичувана)))

Total votes: 579

Сегодні відвідав магазин "копілка" де мене попросту сказати ошарашили. За свої 60 років я перший раз в житі побачив щоб періжки з капустою продавались на вес.

Total votes: 273

сьогодні, 11січня продавчиня на середній касі віднеслась до мене недоброзичливо, моя провина була на її думку в тому, що в мене в гаманці небуло купюри в 10гривен, саме скільки коштувала моя покупка, і їй довелося давати здачу з 50гривен. Алеж якщо дійсно не має, то що робити? Віднести товар назад та виходити? Дуже прикро, тимпаче що продавчині від сили років з 25 а мені вже 57.

Total votes: 68

11.03.18 здійснювала покупку у вашому магазині,корзину було поставлено до крайньої каси,а решта товару не поміщувалися до корзинив той час касир розкладала шоклоладки не звертаючи на нас уваги. На що товар був нами взятий в руки, а корзину відвинуто на сусідню касу. Побачивши касир не коректно висловленими в наш бік претензіями, та переходячи на особистісними приниженнями продовжувала конфлікт,на що охорона підключився і також з неповажливим тоном зверталася. На питання, як звертатися до касира по імені,звернення було відхиленно та проігноровано зі словами "Я не зобов'язана вам говорити".
Так як я було пастійним вашим споживачем, таке ставлення мене досить пригнітило. В мене є велике бажання,щоб хазяйка пані Ілона вирішила цю конфліктну ситуацію!

Total votes: 42

Додати новий коментар