"Невеличка Золотоноша рішучо і впевнено виходить на світові ринки", - Войцехівський

1

Категорія: 

Кожне невеличке містечко чи селище – це Україна в мініатюрі. І недооцінювати їхнє значення – не можна. Розвиватимуться регіони держави – розвиватиметься і вона сама. Тож залучати інвесторів для розвитку того чи іншого населеного пункту – вимога часу. Той, хто нею нехтує, ніколи не буде ефективним адміністратором. Це стосується і виробництва, і туристичного бізнесу, і гуманітарних сфер.

Про це розповідає золотоніський міський голова Віталій Войцехівський у ексклюзивному коментарі "Прочерку".

За його словами, у Золотоноші є кілька підприємств, які задля отримання інвестицій здійснили радикальне перепрофілювання. Вони провели маркетингові дослідження, склали бізнес-плани й отримали необхідні інвестиції. Тепер продукція цих підприємств уже не один рік добре реалізовується в Україні та за кордоном.

Приміром, підприємство «Еконія» випускає воду для дитячого харчування. А раніше на цій території працювала меблева фабрика. Коли люди відчули, що український ринок більше потребує харчових продуктів, перепрофілювали підприємство, врахувавши той факт, що в Золотоноші можна видобувати дуже якісну воду – вона насичена іонами дорогоцінних металів. І тепер підприємство випускає продукт, який користується попитом і в Україні, і за кордоном.

Інше підприємство – колишній консервний завод облспоживспілки – на сьогодні, крім концентрованих соків, стало виготовляти ще сидр. Це – натуральний, якісний продукт, який нині реалізовується по всій Україні. Сидр має міцність близько 5%, і ця міцність утворюється не додаванням спирту, як це багато хто робить, а шляхом бродіння натурального соку. Отже, напій не йде ні в яке порівняння з тими слабоалкогольними напоями в жерстяних баночках, що заполонили магазинні полиці та мають у своєму складі спирт, харчові ароматизатори, барвники тощо.

На другому консервному заводі, коли зрозуміли, що випуск джемів наразі в Україні не на часі, почали випускати консервовані горошок і кукурудзу. Бренд «Бабусин продукт» – відомий тепер в усій Україні.

Підприємство «Сільвер Фуд» випускає консерви з риби і морепродуктів. Здавалося б, яке море у Золотоноші!.. Але підприємці знайшли майданчик, вклали інвестиції, і сьогодні золотоніські консерви залюбки купують в усіх куточках України!

Маслоробний і лікеро-горілчаний заводи не проходили перепрофілювання – їхня продукція і так добре продається на ринках. Але вони залучили інвестиції, оновили обладнання, і продукція цих підприємств реалізовується в багатьох країнах.

А фірма «ФЕС ФУД» створила в Золотоноші своє підприємство, що випускає «MacCoffee», взагалі, як кажуть, на порожньому місці. Й підприємство ефективно працює!

"От і виходить, що невеличка Золотоноша рішучо і впевнено виходить на світові ринки. У нас запитують, в чому секрет інвестиційної привабливості нашого міста. Я відповім: просто ми чесно і щиро працюємо з інвесторами та справді хочемо їх у себе бачити, - зауважує золотоніський очільник. - Допомагаємо (а не заважаємо!) з оформленням документів. Якщо для якнайшвидшого пуску підприємств потрібна наша робота у вихідні, ми не замислюючись ідемо на це. Намагаємося сприяти в усьому – аж до того, що відповідним чином налаштовуємо наших спеціалістів з електро-, водо- та газопостачання".

Як зазначає міський голова, інвестиції – це нові робочі місця, гроші в бюджет, співпраця в соціальних питаннях і, врешті, репутація міста, де цінують тих, хто вкладає в нього кошти. Черкащина має дуже вигідне географічне положення, і нашим містам є на що сподіватися. Інвестори вкладають кошти не обов’язково у мегаполіси. 

"Головне – як кажуть, показати товар лицем. Нині Україна йде у Європу, і ми сподіваємося на нові інвестиції. Боюся наврочити, але скажу: зараз ми розглядаємо ще кілька проектів з іноземними інвестиціями", - резюмує Войцехівський.

Приєднуйтесь до нас в Twitter, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх актуальних новин Золотоноші та району.

Додати новий коментар