Дві вічні проблеми: дурні та дороги

1

Категорія: 

Проблема правильного облаштування міста стає щодня все більш актуальною. Раніше, при Радянському Союзі ніхто навіть не думав, що ледь не кожна родина матиме свій автомобіль і, в майбутньому, вулицями буде їздити така їхня кількість. Чомусь і про тротуари обабіч цих вулиць теж не думали (окрім центральних вулиць та прилеглих до них).

Сьогодні все більше співвітчизників задумується над тим, щоб міста нашої країни були охайними, зручними для пересування чи просто радували око жителів або ж гостей. Пропоную задуматися над проблемою влаштування автошляхів та комунікацій  нашого рідного міста - Золотоноші.

Фото: В'ячеслав Дядюшенко

На цьому фото зображене наше місто, 24 липня 1988 року, центральна вулиця Т. Шевченка. Яскравий приклад, того, що підземні комунікації проектували "фахівці" без думки про майбутнє. Чому не можна було закладати труби збоку автомобільної дороги чи біля пішохідних тротуарів? Так не цікаво.

Мабуть, той, хто проектував прокладання місцевих труб, хотів, щоб його обов'язково згадували всі мешканці, а особливо, власники автомобілів щоразу, коли ставався б прорив підземних комунікацій і комунальники розривали центральну вулицю, або прилеглі до неї.

А після ремонту ж постає інша проблема - ділянку дорожнього покриття потрібно заново заасфальтовувати. Це дійсно проблема, оскільки на нове асфальтування дорожнього покриття зазвичай коштів немає. Так часто буває: каналізацію поремонтували, а дорогу не залатали. А жителі міста далі і далі продовжують псувати ходові системи своїх автівок. Приклад тому - величезна яма біля технікуму ветеринарної медицини.

Анекдот в тему: - Яка з вулиць Золотоноші не перерита під каналізацію? - А не скажемо, бо ви і ту перериєте.

Аналогічна ситуація з ділянкою дороги тієї ж вулиці Шевченка: від "Світлячка" до Новодмитрівки. Люки підземних каналізацій знаходяться вище поверхні дорожнього покриття (а часом і нижче). Мені здається, що кожен автовласник, який часто проїздить центральною вулицею, долаючи автомобілем "горби" люків, не раз згадував "добрими" словами тих, хто розраховував висоту їх встановлення. Ця проблема нашого міста буде жити вічно, оскільки ліквідовувати таку незручність найближчі років 30 точно ніхто не буде.

Прикладів можна наводити безліч. І не тільки про каналізаційні комунікації. Наприклад, в прилеглому селищі Нова Дмитрівка нещодавно вулицею Гастело вирішили прокладати газові комунікації. В результаті жителі селища забули, що таке асфальтовані вулиці, оскільки газові труби провели якраз посередині проїжджої частини і асфальтове покриття знищили повністю. Але, скажете ви, тепер у всіх є газ. Зате тепер ні в кого немає нормальної дороги з нормальним асфальтовим покриттям, яке можна було акуратно зберегти на радість місцевим власникам автомобілів і простим жителям селища. Тепер зрозуміло, що відновлювати покриття ніхто теж не буде, з тієї ж причини, про яку я згадував вище - немає коштів.

Мораль для всіх: на останок хочеться порадити всім жителям міста і нашої країни, щоб кожен займався своєю справою, за фахом, доросовісно і професійно. А для цього у ВУЗі треба навчатися за своїм фахом. А не відбувати номер та гроші носити. І в жодному разі не ставати до роботи через "замовлене словечко" чи зв'язи родичів або знайомих.

Дурні змінюються кожні 5-10 років, а дороги залишаються. Тож давайте головами думати, що ми залишимо для своїх наступників.

Олександр Г.

Приєднуйтесь до нас в Twitter, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх актуальних новин Золотоноші та району.

Додати новий коментар