Міське методоб'єднання вчителів початкових класів

1

Категорія: 

Після новорічних та різдвяних свят під час зимових канікул педагоги нашого міста взяли участь в роботі методичних об’єднань, на яких підсумували роботу за І семестр, ділилися досвідом, планували роботу на ІІ семестр. На базі школи №3 пройшли засідання методоб’єднань вчителів української мови та літератури, світової літератури та російської мови, географії та вчителів початкових класів, повідомляє сайт школи.

Вже декілька років підряд на міському методичному об’єднанні класних керівників початкової ланки діє проект «Ділюсь досвідом», який переріс у «Відкриту кафедру» для класних керівників. Кожен колектив школи ділиться надбаннями у виховній роботі, тому що «Педагогічний процес тільки тоді хороший, коли в ньому виховання йде попереду навчання» (Ш.О.Амонашвілі).  

Перед вчителями стоїть багато завдань, а найосновніше - зберегти і зміцнити здоров’я учнів. Тому головними питаннями на зібранні були здоров’язбережувальні технології. Про них розповіла Мокій Алла Миколаївна, учитель ЗОШ№3, яка у минулому навчальному році брала участь у конкурсі «Учитель року» і посіла ІІ призове місце в області.
Вона працює над даною темою, тому і поділилася своїми надбаннями. Проводячи, свій майстер-клас перед учительською аудиторією, вона не тільки розповідала, а й залучала до роботи присутніх, щоб усі відчули на собі важливість даної проблеми.  Працюючи в цьому напрямку, а саме «Формування здоров’язбережувальних та здоров’яформуючих компетентностей молодших школярів", Алла Миколаївна виділила три напрямки роботи, які допомогли реалізувати цю тему: 
Сміхотерапія.

  • пальчикова гімнастика «Вітання»
  • вправа «Коло»
  • гімнастика для очей
  • вправа «Мікрофон»
  • рухавка «Взимку-влітку»
  • хвилинка «Релаксація»

2.Кольоротерапія. Світ навколо нас різнобарвний. Від народження нас оточують      кольори і тому забезпечують профілактику хвороб у дітей.

  • «Квітка настрою»
  • «Дні тижня в кольорі»
  • пам’ятка «Гармонія барв»

3. Ароматерапія. Запах лікарських трав допомагає бути уважнішими, викликає цікавість до роботи. Це відбувається завдяки ароматерапії.

  • фізкультхвилинка  «Подушечки з лікарськими травами»
  • куточок « Здоров’я» (лікарські трави, стенди, муляжі фруктів, обереги)

Ці методи і технології є одними з найголовніших у сучасній школі. Бо тільки у сильному здоровому тілі  дух зберігає рівновагу і характер, розвивається у всій своїй могутності.

Не менш змістовним,  інформативним і цікавим був виступ вихователів санаторної школи-інтернат. Вони презентували роботу свого закладу. Крім навчального процесу вони теж приділяють велику увагу здоров’ю дитини.
Головними напрямками їх роботи є 

  • оздоровлення і розвиток учня, індивідуально-особистісний підхід до дитини;   
  • прищеплення дітям навичок і потреб здорового способу життя. 

Одним з основних завдань роботи санаторної школи є забезпечення умов для збереження та зміцнення здоров’я  дітей.   Фізіотерапевтичний кабінет та медичне обладнання у поєднанні з професіоналізмом медичного персоналу дають можливість надавати дітям кваліфіковані медичні послуги.   Колектив школи підтримує ідею О.А.Захаренка: «Я за те, щоб і вчителі приймали клятву Гіпократа, користуючись постулатом: ні за яких обставин не зашкодити здоров’ю дитини».  


                                                        
Беркут Віра Леонідівна - керівник міського методобєднання вчителів початкових класів

Приєднуйтесь до нас в Twitter, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх актуальних новин Золотоноші та району.

Додати новий коментар