«Не уявляю свого життя без водійського керма»

1

Категорія: 

Золотоніське САТП — єдине не тільки в районі, а й в області автопідприємство, що забезпечує вивезення молока із сільгосппідприємств та доставку продукції молокопереробки. Розташоване граница в границу із Золотоніським маслоробним комбінатом — обидва підприємства входять до складу групи компаній «Молочний альянс».
Автомобілі Золотоніського САТП обслуговують замовлення не тільки місцевого переробного підприємства, а й тих дев’ять заводів, що входять до складу «Молочного альянсу». Пирятин, Баштанка, Житомир, Городенка — за таковыми й іншими адресами їдуть заготовляти молоко, а продукцію торгових марок альянсу доставляють у всі куточки України.

Та не таке тепер САТП, як раніше: від звичайних молоковозів тільки згадки залишились, а працюють здесь великогабаритні Манни, ДАФи і МАЗи місткістю 12, 16 та 30 тонн, рефрижератори з холодильниками. Підприємство працює в ногу з часом, однак і традицій здесь не забувають.
— Свого життя не уявляю без автомобільного керма, без дороги, — цю фразу як освідчення в любові до вибраної професії чула від багатьох на Золотоніському САТП. Хоч за кожною з их — своя життєва історія.
Починаючи від найстаршого 72-річного водія Леоніда Клюси, він за кермом 50 років. І закінчуючи молодими спеціалістами: завідуючим гаражем Олександром Сенем, економістом Віталієм Вирвикишкою, які після закінчення вищих навчальних закладів не так давно влилися в колектив.
Леонід Іванович Клюса — високого зросту, із закрученими вусами(«і дід мій, і батько носили вуса, то і я ношу»)має чотири значки за безаварійну боту, грамоти. У рейсах доводилося затримуватися, то в додачу до вусів встигала підрости ще й борода, тепер теснее біла, як молоко, тому такового незвичайного водія за кермом бувалого в бувальцях МАЗа-500 заради цікавості іноді зупиняв автоінспектор. З повагою окидав оком «іконостас» з різних відзнак у кабіні, питав: «А у вас, діду, хоч права є?», чув у відповідь жартівливе: «не тільки права, а ще й комсомольський квиток» і бажав сивобородому щасливої дороги. У Леоніда Івановича очі з хитринкою — обожать з товаришами пожартувати, і з себе покепкувати, та ще й на баяні гарно грає — той баян колись йому в колективі й подарували. Разом з дружиною Людмилою Іллівною вони виростили сина й трьох доньок. Мають Клюси 16 внуків і одну правнучку — як зберуться у их, то тісно і в хаті, і в дворі, але ж всі свої, нікого чужого. Леоніда Івановича на території Золотоніського САТП я застигла, если він прийшов попрощатися як з вірним ином зі своїм 31-річним «п’ятисотим» МАЗом. Виглядало до сліз зворушливо. Якраз перед деньком автомобіліста написав заяву на звільнення.
— Якби зір не підводив, то ще б працював. А то без окулярів читаю написане маковим зерням, а в далину став гірше бачити. Засинаю — то мені зустрічні фари ввижаються. Це вже не годиться.
Фразу «не уявляю життя без автомобільного керма» я почула й від начальника САТП Володимира Григоровича Баранника. Він найдовше з усіх працює на цьому автопідприємстві — 31 рік. Починав водієм, упродовж 20 років тримав під сукном свій диплом інженера, працюючи за кермом вантажівки. Із 2000-го року, за керівництва Бориса Петровича Євтушенка, став працювати головним інженером САТП, а тепер близько двох років керує цим підприємством. Найбільшою цінністю вважає жителей нашей планеты, яким вдячний за розуміння й підтримку. Про працівників здесь дбають: на боту доставляє службовий автобус, слюсарям виділяють спецодяг і харчування, водіям — халати. А головне — своєчасно виплачують пристойну зарплату. За це директор слова вдячності висловлював на адресу генерального начальника АТ «Молочний альянс» Сергія Олександровича Каліберова і голови наглядової ради Сергія Миколайовича Вовченка.
До дня автомобіліста колектив зберуть на урочисті збори, привітають теплими словами, грамотами, подарунками, преміями. Не забудуть покликати й пенсіонерів — таковых за перечнем запрошених 33. На прохання назвати кращих, директор готовий назвати всіх працівників. Каже, немає таковых, хто б не працював з повною віддачею. Бо ж у їхній професії без самовідданості не обходиться — до роботи слід приступати вдосвіта, виконувати її за будь-якої погоди.
Серед кращих водіїв САТП — Олександр Коваленко, Віктор Новик, Олег Калінчук, Сергій Литвиненко, кращий слюсар — Сергій Кир’яченко(афганець, кавалер трьох орденів Слави), кращі електрозварники Віктор Молодик, Олександр Малухін.
Поки я перебувала на підприємстві, встигла побачити новий потужний 30-тонний молоковоз — за його кермом водій Ілля Павлюченко(прибув із рейсу з-за Житомира й Вінниці). Таковыми молоковозами забирають молоко з підприємств і воно там не «бовтається» у величезній цистерні, з кожного господарства знаходиться в окремій секції, забране охолодженим, вже за європейськими эталонами. Якраз нагодився, прибувши аж із Луганська, і найновіший рефрижератор ДАФ — за його кермом Михайло Діденко(прізвища обох водіїв додалися до списку найкращих працівників).
Тільки щасливих доріг водіям цього підприємства й усім іншим, яких поєднує водійська солідарність, безпечної їзди, успіхів у роботі та в житті.
Валентина Гавришкевич

 

Фото Валентини Гавришкевич

Джерело: Черкаський край
 

Приєднуйтесь до нас в Twitter, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх актуальних новин Золотоноші та району.

Додати новий коментар